2005
Výchova ke zdraví I.
HAVELKOVÁ, Marie a Romana FERBAROVÁZákladní údaje
Originální název
Výchova ke zdraví I.
Název česky
Výchova ke zdraví I.
Název anglicky
Health Education I.
Autoři
HAVELKOVÁ, Marie a Romana FERBAROVÁ
Vydání
1. vyd. ČR Brno, 125 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bělorusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3918-3
Klíčová slova anglicky
Students; Education; Health; Family; Students` and Teachers` Publications
Změněno: 5. 3. 2010 14:54, doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.
V originále
Cílem sborníku VÝCHOVA KE ZDRAVÍ I je představit členům akademické obce Masarykovy univerzity i učitelské veřejnosti obor Rodinná výchova a výchova ke zdraví, který byl nově akreditován pro výuku učitelství 2. stupně základních škol. Proto je úvodní kapitola sborníku věnována historii a současnosti katedry a oboru rodinná výchova a výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě MU. Následuje osm nejlepších studentských příspěvků, které vznikly v rámci předmětu Metodika tvorby odborných textů a které byly vybrány v rámci diskuse mezi učiteli a studenty katedry. Druhou polovinu sborníku pak tvoří příspěvky učitelů katedry. Záměrem Katedry rodinné výchovy a výchovy ke zdraví bylo prostřednictvím tohoto sborníku poskytnout studentům možnost poprvé publikovat svoji práci a podpořit odbornou činnost studentů pedagogické fakulty.
Anglicky
The aim of Health Education Proceedings I imagine members of the academic community Masaryk University Study and teaching the public and family education, health education, which was newly accredited teachers to teach 2nd primary school. Therefore, the opening chapter devoted to the history of the proceedings and present the Department and industry family education and health education at the College of Education MU. Followed by the eight best student contributions, incurred in the course Methodology of scientific texts, which were selected in discussion between teachers and students of the department. The second half of the collection consists of contributions from teachers of the department. The aim of the Department of Family Education and Health Education has been through this collection to give the students the first opportunity to publish their work and support the professional activities of students teaching faculty.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|