2006
Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů
JANÍK, Tomáš a Marcela MIKOVÁZákladní údaje
Originální název
Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů
Název česky
Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů
Název anglicky
Video study: research based on an analysis of a lesson video recording
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Marcela MIKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Brno, 154 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2006
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016892
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7315-127-8
Klíčová slova anglicky
video study; physics teaching; physics learning; comparative research; lesson analysis
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2009 07:30, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
V originále
Publikace shrnuje zkušenosti autorů s realizací výzkumu výuky, při němž se využívá videozáznamu. Práce je rozčleněna do šesti kapitol. 1) Co je to videostudie; 2) Přehled o videostudiích (1995-2005); 3) Jak se dělá videostudie; 4) Postup a výsledky CPV videostudie fyziky; 5) Metodologické otazníky videostudií; 6) Videozáznam výuky v učitelském vzdělávání.
Anglicky
The monograph presents authors experience with doing educational resarch based on video analysis. The monograph includes six chapters: 1) What is video study. 2) Reviewing video studies (1995-2005). 3) How to run video study. 4) Results of CPV video study of physics teaching. 5) Methodological problems linked with video studies. 6) Video study in teacher education.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|