2006
Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes
KOVALČÍK, Vít a Jiří SOCHORZákladní údaje
Originální název
Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes
Název česky
Rychlé vykreslování složitých dynamických scén
Autoři
KOVALČÍK, Vít (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Germany, Theory and Practice of Computer Graphics 2006, od s. 81-87, 7 s. 2006
Nakladatel
Eurographics Association
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/06:00017012
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
3-905673-59-2
Klíčová slova anglicky
3D; rendering; dynamic scenes; complex scenes; occlusion culling
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 4. 2011 07:41, RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
V originále
We present a novel algorithm capable of rendering complex dynamic scenes at high frame rates. The key part of the algorithm is occlusion culling which is performed by an optimized usage of the hardware occlusion queries. The spatial organization of the scene using 2-level BSP-like hierarchy helps to speed up evaluating full and partial occlusion of the objects. The algorithm handles both static and dynamic objects and places no restrictions on the shape of objects.
Česky
Uvádíme nový algoritmus schopný vykreslovat složité dynamické scény s velkým počtem snímků za vteřinu. Klíčovou část algoritmu tvoří okluzní odstřel, který je prováděn optimalizovaným použitím hardwarových okluzních dotazů. Scéna je organizována do dvouúrovňového hierarchie stromů, podobným BSP, což umožňuje nejen rychlejší vyhodnocování zakrytí, ale i částečnou okluzi objektů. Algoritmus dokáže zpracovat jak statické, tak dynamické scény a neklade žádná omezení na tvar objektů.
Návaznosti
LC06008, projekt VaV |
|