KOVALČÍK, Vít a Jiří SOCHOR. Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes. In Theory and Practice of Computer Graphics 2006. Germany: Eurographics Association. s. 81-87. ISBN 3-905673-59-2. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes
Název česky Rychlé vykreslování složitých dynamických scén
Autoři KOVALČÍK, Vít (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika, domácí).
Vydání Germany, Theory and Practice of Computer Graphics 2006, od s. 81-87, 7 s. 2006.
Nakladatel Eurographics Association
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/06:00017012
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 3-905673-59-2
Klíčová slova anglicky 3D; rendering; dynamic scenes; complex scenes; occlusion culling
Štítky 3D, complex scenes, dynamic scenes, occlusion culling, rendering
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., učo 4269. Změněno: 23. 4. 2011 07:41.
Anotace
We present a novel algorithm capable of rendering complex dynamic scenes at high frame rates. The key part of the algorithm is occlusion culling which is performed by an optimized usage of the hardware occlusion queries. The spatial organization of the scene using 2-level BSP-like hierarchy helps to speed up evaluating full and partial occlusion of the objects. The algorithm handles both static and dynamic objects and places no restrictions on the shape of objects.
Anotace česky
Uvádíme nový algoritmus schopný vykreslovat složité dynamické scény s velkým počtem snímků za vteřinu. Klíčovou část algoritmu tvoří okluzní odstřel, který je prováděn optimalizovaným použitím hardwarových okluzních dotazů. Scéna je organizována do dvouúrovňového hierarchie stromů, podobným BSP, což umožňuje nejen rychlejší vyhodnocování zakrytí, ale i částečnou okluzi objektů. Algoritmus dokáže zpracovat jak statické, tak dynamické scény a neklade žádná omezení na tvar objektů.
Návaznosti
LC06008, projekt VaVNázev: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:26