D 2006

Implementation Strategies of Learning Environment Integration

KŘIPAČ, Miroslav

Základní údaje

Originální název

Implementation Strategies of Learning Environment Integration

Název česky

Strategie implementace při integraci výukových prostředí

Autoři

KŘIPAČ, Miroslav (203 Česká republika, garant)

Vydání

EISTA'06. Orlando, Florida, USA, The 4th International Conference on Education and Information Systems: Technologies and Applications, od s. 67 - 70, 4 s. 2006

Nakladatel

International Institute of Informatics and Systemic

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/06:00017024

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

980-6560-80-9

UT WoS

000250748800013

Klíčová slova anglicky

e-learning; learning management systems

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 1. 7. 2009 11:05, RNDr. Miroslav Křipač, Ph.D.

Anotace

V originále

Choosing the right strategy for integration of classroom and virtual learning may become a difficult process. Today, many different technologies are able to improve a quality of traditional university learning environment. However, their combination may not always lead to satisfactory results. This case study describes several successful steps used during implementation of Masaryk University Information System (IS MU) during last seven years. This awarded system is nowadays the only platform for both traditional face-to-face and virtual learning management, administration and communication within Masaryk University, which is one of leading universities in the Czech Republic and Central European region.

Česky

Výběr vhodné strategie integrace klasického a virtuálního způsobu výuky může být obtížný. V dnešní době existuje spousta různých technologií, které mohou zlepšit kvalitu tradičního způsobu vzdělávání. Přesto jejich kombinace nemusí vést vždy k uspokojívým výsledkům. Tato případová studie popisuje různé úspěšné kroky využité během implementace Informačního systému Masarykovy univerzity v průběhu posledních sedmi let. Tento oceněný systém je dnes jedinou platformou pro administraci jak tradiční tak virtuální výuky a pro vnitřní komunikaci v rámci Masarykovy univerzity, která je jednou z předních univerzit v České republice a regionu střední Evropy.