TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Education for a Diverse Word. Lublin (Poland): M. Curie-Sklodovska university press, 2006, s. 491-498. ISBN 83-227-2497-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cognitive Motivation in Science Teacher Training
Název česky Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Lublin (Poland), Science and Technology Education for a Diverse Word, od s. 491-498, 8 s. 2006.
Nakladatel M. Curie-Sklodovska university press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00015793
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 83-227-2497-7
Klíčová slova anglicky cognitive motivation; science education; teacher training; motivation techniques
Štítky cognitive motivation, motivation techniques, science education, teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 11. 5. 2009 19:03.
Anotace
Cognitive motivation of students is the base of their interest in learning science and active learning. Cognitive motivation teaching techniques are tools for students motivation in science education.
Anotace česky
Poznávací motivace žáků je základem jejich zájmu v přírodovědném učení a aktivním učení. Poznávací motivační techniky jsou nástrojem pro motivací žáků v přírodovědném vzdělávání.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 08:51