LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura českých výrobních firem: hodnoty a normy chování. Psychologie v ekonomické praxi. 2006, roč. 41, 2 - 3, s. 131 - 139. ISSN 0033-300X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizační kultura českých výrobních firem: hodnoty a normy chování
Název česky Organizační kultura českých výrobních firem: hodnoty a normy chování
Název anglicky Organizational culture of Czech manufacturing companies: values and norms of behavior
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání Psychologie v ekonomické praxi, 2006, 0033-300X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00015797
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky organizational culture organizational values norms manufacturing companies
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 16. 2. 2008 17:15.
Anotace
Článek prezentuje dílčí část výsledků výzkumu, který byl proveden v rámci řešení grantového úkolu GA ČR č. 402/02/0114 Organizační kultura českých firem. Cílem prezentované dílčí části bylo identifikovat typické obsahové složky organizační kultury českých výrobních firem, a to na úrovni organizačních hodnot a norem chování sdílených ve firmách. Výzkum byl proveden u 74 výrobních firem, zkoumaný soubor tvořilo 467 vrcholových, středních a nižších manažerů firem.
Anotace anglicky
The article presents the partial results of the empirical study, which was carried out in the framework of grant project GA CR no. 402/02/0114 Organizational culture of Czerch companies. The aim of this part of the research was to identify the typical content components of organizational cultures in Czech manufacturing companies on the level of organizational values and norms of behavior shared in companies. The research was carried out on the sample of 74 Czech manufacturing companies, the respondents were 467 representatives of top, middle-level and low-level management.
Návaznosti
GA402/02/0114, projekt VaVNázev: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 17:15