KOLÁŘOVÁ, Ivana. Možnosti rozvíjení komunikačních schopností žáků ve výuce. In KLENKOVÁ, J. - VOJTOVÁ, V. (ed.) Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky, 2006, s. 25-30. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{694576, author = {Kolářová, Ivana}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J. - VOJTOVÁ, V. (ed.) Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání}, edition = {1}, keywords = {language communication - standard literary language - sympathetic feeling to development of verbalization abilities - communicative perspective}, language = {cze}, location = {Brno}, pages = {25-30}, publisher = {Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky}, title = {Možnosti rozvíjení komunikačních schopností žáků ve výuce}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 694576 AU - Kolářová, Ivana PY - 2006 TI - Možnosti rozvíjení komunikačních schopností žáků ve výuce PB - Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky CY - Brno KW - language communication - standard literary language - sympathetic feeling to development of verbalization abilities - communicative perspective N2 - K úkolům základního vzdělávání patří i rozvíjení komunikačních schopností a kultivovaného vyjadřování v mateřském jazyce. Předpokladem je vytvoření takové atmosféry, která žáky k promluvám na různá témata ve výuce povzbuzuje a nevyvolává v nich obavy z nepřiměřeného kritizování. Omezení nadměrného opravování žákovy řeči by však nemělo znamenat stálé přehlížení opakovaných formulačních nedostatků a rezignaci na jejich odstraňování. ER -
KOLÁŘOVÁ, Ivana. Možnosti rozvíjení komunikačních schopností žáků ve výuce. In \textit{KLENKOVÁ, J. - VOJTOVÁ, V. (ed.) Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky, 2006, s.~25-30.
|