D 2006

ICT očima učitelů

ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

ICT očima učitelů

Název česky

ICT očima učitelů

Název anglicky

ICT from point of view of teachers

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)

Vydání

Plzeň, Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, od s. 1-10, 10 s. 2006

Nakladatel

Západočeská univerzita v Plzni

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/06:00015834

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-7043-483-X

Klíčová slova anglicky

ICT school teacher teaching teachers working style
Změněno: 11. 9. 2006 15:32, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je jedním z prvních výstupů výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). Text představuje první pracovní skicu, která se věnuje jednomu z nejnápadnějších momentů, které se vynořily v průběhu iniciálních analýz a sice různorodosti způsobů, jimiž učitelé při své práci ICT využívají a jejich vazbě na celkový styl práce učitele, jeho přesvědčení a osobní zvláštnosti.

Anglicky

The paper is one of the first outputs of research project “Information and Communication Technologies in Everyday Work of Teachers” (Czech Science Foundation, ref. no. 406/06/1022). The text is a attempt to deal with one of the most prominent issues that have surfaced in the course of initial analyses, namely the variety of ways in which teachers use ICT in their work and their links to the overall style of work of the particular teacher, her/his beliefs and specific individual features.

Návaznosti

GA406/06/1022, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele