KAŠPAROVÁ, Klára. Vztah Public Relations a Marketingu. In Česká ekonomika v procesu globalizace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 65-69. ISBN 80-210-4089-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztah Public Relations a Marketingu
Název česky Vztah Public Relations a Marketingu
Název anglicky The Relationship between Public Relations and Marketing
Autoři KAŠPAROVÁ, Klára.
Vydání 1. vyd. Brno, Česká ekonomika v procesu globalizace, od s. 65-69, 5 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4089-0
Klíčová slova anglicky Public Relations, Marketing, model of Grunig
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 22. 9. 2006 16:49.
Anotace
Příspěvek se zabývá málo diskutovaným vztahem mezi Public Relations a Marketingem. Jeho cílem je danou problematiku přiblížit a prezentovat nejvýraznější názory a modely.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá málo diskutovaným vztahem mezi Public Relations a Marketingem. Jeho cílem je danou problematiku přiblížit a prezentovat nejvýraznější názory a modely.
Anotace anglicky
This article is focused on less known relationship between Public Relations and Marketing. Its aim is to give insight into it and show the more outstanding opinions and models.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 18:07