LUKÁŠOVÁ, Růžena. Vzdělávání úředníků veřejné správy jako součást dosahování kvality. In Veřejná správa 2006. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, s. 304 - 308. ISBN 80-7194-882-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání úředníků veřejné správy jako součást dosahování kvality
Název česky Vzdělávání úředníků veřejné správy jako součást dosahování kvality
Název anglicky Training of public administration employees as part of quality enhancement
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena.
Vydání Pardubice, Veřejná správa 2006, od s. 304 - 308, 5 s. 2006.
Nakladatel Univerzita Pardubice
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7194-882-9
Klíčová slova anglicky Public administration, training, quality management
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 23. 10. 2006 17:23.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na problematiku vzdělávání úředníků veřejné správy v kontextu dosahování kvality v organizaci. Za předpoklad účinnosti vzdělávání ve vztahu k dosahování kvality je považováno vzdělávání v podobě opakujících se systematických vzdělávacích cyklů, vycházejících z analýzy vzdělávacích potřeb v organizaci a zahrnujících rovněž měření efektivnosti vzdělávání. Zdůrazněna je potřeba úpzké provázanosti a koordinovanosti sdystému řízení kvality se systémem vzdělávání v organizaci.
Anotace česky
Příspěvek se zaměřuje na problematiku vzdělávání úředníků veřejné správy v kontextu dosahování kvality v organizaci. Za předpoklad účinnosti vzdělávání ve vztahu k dosahování kvality je považováno vzdělávání v podobě opakujících se systematických vzdělávacích cyklů, vycházejících z analýzy vzdělávacích potřeb v organizaci a zahrnujících rovněž měření efektivnosti vzdělávání. Zdůrazněna je potřeba úpzké provázanosti a koordinovanosti sdystému řízení kvality se systémem vzdělávání v organizaci.
Anotace anglicky
Training for public administration employees is discussed from the point of view of service quality enhancement in the organisation. In order to be effective in enhancing quality, training should be organized in repetitive and systematic educational cycles based on the organisation's training need analysis, and it should also include measurements of the training effectiveness. The author emphasizes the need for a close cooperation and coordination between the quality management system and the training and development system in the organisation.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 07:19