2005
EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů
POKORNÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů
Název česky
EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů
Název anglicky
EBM as a tool for effectiveness solution making during the caregiving in tuition of nursing skills
Autoři
POKORNÁ, Andrea (203 Česká republika, garant)
Vydání
Nitra, Ošetrovateľstvo 21. storočia v procese zmien - Zborník z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie, od s. 347-357, 10 s. 2005
Nakladatel
Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14110/05:00031635
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
ISBN
80-8050-886-0
Klíčová slova česky
Evidence Based Medicine; Evidence Based Healthcare;zdroje informací; validita; hodnocení;ošetřovatelská péče
Klíčová slova anglicky
Evidence based Medicine; Evidence Based Healthcare;source; validity; evaluation; nursing care;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2010 11:52, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá otázkou využití metod evidence based medicine při výuce předmětů ošetřovatelské postupy, odborná praxe a omunikace u studentů bakalářského stuida oboru všeobecná sestra. V závěrečné práci příspěvku je zařazena evaluace postupů EBM ve výuce ze strany studenztů na základě výsledků dotazníkového šetření.
Anglicky
The articleis focused on the problematic of the using of the EBM methodology in the tuition of subjects Nursing skills, Clinical practice and Communication by the Nursing students. There are evaluated processes of the EBM in the tuition from the students point of view at the end of the article.