D 2005

EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů

POKORNÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů

Název česky

EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů

Název anglicky

EBM as a tool for effectiveness solution making during the caregiving in tuition of nursing skills

Autoři

POKORNÁ, Andrea (203 Česká republika, garant)

Vydání

Nitra, Ošetrovateľstvo 21. storočia v procese zmien - Zborník z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie, od s. 347-357, 10 s. 2005

Nakladatel

Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

30000 3. Medical and Health Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14110/05:00031635

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

80-8050-886-0

Klíčová slova česky

Evidence Based Medicine; Evidence Based Healthcare;zdroje informací; validita; hodnocení;ošetřovatelská péče

Klíčová slova anglicky

Evidence based Medicine; Evidence Based Healthcare;source; validity; evaluation; nursing care;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2010 11:52, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá otázkou využití metod evidence based medicine při výuce předmětů ošetřovatelské postupy, odborná praxe a omunikace u studentů bakalářského stuida oboru všeobecná sestra. V závěrečné práci příspěvku je zařazena evaluace postupů EBM ve výuce ze strany studenztů na základě výsledků dotazníkového šetření.

Anglicky

The articleis focused on the problematic of the using of the EBM methodology in the tuition of subjects Nursing skills, Clinical practice and Communication by the Nursing students. There are evaluated processes of the EBM in the tuition from the students point of view at the end of the article.