D 2006

Kulturní odlišnosti v elektronických médiích

ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA

Základní údaje

Originální název

Kulturní odlišnosti v elektronických médiích

Název česky

Kulturní odlišnosti v elektronických médiích

Název anglicky

Cultural differences in electronic media

Autoři

ŠKAPA, Radoslav a Oldřich PEPRLA

Vydání

1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 589-610, 21 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-4133-1

Klíčová slova anglicky

Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 16:16, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami. Těchto zkoumaných stránek bylo v něm vzorku 36. Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.

Anglicky

Our small research tries to explore level of standardization of Czech websites of multinational companies that operate on our market. The term of standardization is defined as similarity between Czech local and global version of particular websites. Our sample consist of 36 sites. Because the companies in the sample are important players on Czech market, we believe the results can be generalized to certain extent – our findings may uncover some of the practices of multinationals in Czech Republic.