2006
Business Management in the Czech Republic
SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Business Management in the Czech Republic
Název česky
Ekonomika a řízení podniku v ČR
Autoři
SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF a Petr VALOUCH
Vydání
1. vyd. Brno, 90 s. Skripta ESF MU, 1. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4147-1
Klíčová slova anglicky
business; management; FDI; marketing; accounting; quality; m-commerce
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 7. 2013 13:24, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
The publication is made as cross-sectional, where it is blends all sorts of topics outspread to the business economy to students (mainly foreign) made complex review of actual problems of Czech enterprises and of an access used in their solving. In chapters are tuned properly practical findings with actual theoretical concepts. Chapters are organized with method, where it is proceeded from general findings, that they regard whole economy and macroeconomic relationships to the concrete problems, that they regard partial areas (resorts, companies). Problems are seen from view of business economy without respect to the optics of view (it means macro- or micro-scale).
Česky
Publikace je koncipována jako průřezová, ve které se prolínají nejrůznější témata vztažená k podnikovému hospodářství tak, aby si studenti (zejména zahraniční) udělali komplexní přehled o aktuálních problémech podniků ČR a o přístupu, který se používá při jejich řešení. V kapitolách jsou vhodně slaďovány praktické poznatky s aktuálními teoretickými koncepty. Kapitoly jsou organizovány způsobem, kdy se přechází od obecných poznatků, týkajících se celé ekonomiky a makroekonomických vztahů, k problémům konkrétním, týkajícím se dílčích oblastí (odvětví, podniků). Problematika je přitom nazírána z podnikohospodářského hlediska bez ohledu na optiku pohledu (tzn. makro- nebo mikro-měřítko).
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|