J 2006

Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů

POKORNÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů

Název česky

Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů

Název anglicky

Meaning of nursing teaching in pregradual doctors preparation

Vydání

Revue ošetrovateľstva, sociálnej práce a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2006, 1335-5090

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

30000 3. Medical and Health Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

Klíčová slova česky

Ošetřovatelství; evaluace, komunikace

Klíčová slova anglicky

Nursing;teaching; evaluation; communication

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 15:23, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá výsledky evaluace výuky ošetřovatelství a jeho přínosu v pregraduální přípravě lékařů. Výuka ošetřovatelství tvoří nezanedbatelnou součást přípravy lékařů. Studenti jsou seznamování se základními ošetřovatelskými výkony ačinostmi v průběhu praxe, ale také v teoretických hodinách. Evaluační proces proběhl v akademických letech 2003/2004 a 204/2005 mezi 567 studenty a nyní stále pokračuje.

Anglicky

This article is about evaluation of pregradual doctors preparation in nursing teaching. Nursing teaching is a not neglecting part of a pregradual doctors preparation. Students get information about basic nursing skills during the practical training and also in the theoretical lessons. The evaluation process was made during academic yerár 2003/2004 and 2004/2005 among 576 students and still continues. There are some results about this problems.