2006
Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů
POKORNÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů
Název česky
Význam výuky ošetřovatelství v pregraduální přípravě lékařů
Název anglicky
Meaning of nursing teaching in pregradual doctors preparation
Autoři
Vydání
Revue ošetrovateľstva, sociálnej práce a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2006, 1335-5090
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
Klíčová slova česky
Ošetřovatelství; evaluace, komunikace
Klíčová slova anglicky
Nursing;teaching; evaluation; communication
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 15:23, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá výsledky evaluace výuky ošetřovatelství a jeho přínosu v pregraduální přípravě lékařů. Výuka ošetřovatelství tvoří nezanedbatelnou součást přípravy lékařů. Studenti jsou seznamování se základními ošetřovatelskými výkony ačinostmi v průběhu praxe, ale také v teoretických hodinách. Evaluační proces proběhl v akademických letech 2003/2004 a 204/2005 mezi 567 studenty a nyní stále pokračuje.
Anglicky
This article is about evaluation of pregradual doctors preparation in nursing teaching. Nursing teaching is a not neglecting part of a pregradual doctors preparation. Students get information about basic nursing skills during the practical training and also in the theoretical lessons. The evaluation process was made during academic yerár 2003/2004 and 2004/2005 among 576 students and still continues. There are some results about this problems.