2006
Možnosti využití evidence based healthcare v rámci výuky ošetřovatelství
POKORNÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Možnosti využití evidence based healthcare v rámci výuky ošetřovatelství
Název česky
Možnosti využití evidence based healthcare v rámci výuky ošetřovatelství
Název anglicky
Evidence based healthcare in Nursing tuition
Autoři
Vydání
2006. vyd. Bratislava, Deficit starostlivosti o seba a jeho vplyv na zdravie - Zborník z 2. vedeckej konferencie, od s. 247 - 251, 5 s. 2006
Nakladatel
Fakulta ošetrovateľstva a zdravotníckych odborných štúdií Slovenskej zdravotníckej univerzity v Bratislave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
ISBN
80-969611-0-1
Klíčová slova česky
Evidence based nursing;evidence based healthcare;zdroje informací; validita ošetřovatelské péče;intervence; výzkum v ošetřovatelství
Klíčová slova anglicky
evidence based healthcare;Evidence based Medicine; the sources of the information;validity iof nursing care; interventions; nursing research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 6. 2009 15:56, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na problematiku využití metod evidence based healthcare (ošetřovatelské péče založené na důkazech) při výuce předmětu ošetřovatelské postupy a ošetřovatelství u studentů bakalářského studia oboru všeobecná sestra kombinované formy studia. Informuje o metodice zavádění Evidence based healthcare do výuky a možnostech dalšího využití získaných vědomostí a dovedností a jejich aplikace do praxe.
Anglicky
The article is focused on the problemati of implementation and using of the evidence based healthcare approaches in the tuition of general nurses (part time study students). There are infromation about methodology of evidence based healthcare implementation and possibilities of using knowledges and skills and their application in practice.