2006
Odbytová problematika malých a středních podniků
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Odbytová problematika malých a středních podniků
Název česky
Odbytová problematika malých a středních podniků
Název anglicky
Sales problems of SMEs
Autoři
Vydání
první. Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2006, od s. 58-67, 10 s. 2006
Nakladatel
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-239-8268-0
Klíčová slova anglicky
SMEs sales marketing barriers resources internal and external environment
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 12. 2006 20:31, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje některé výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.
Anglicky
The paper presents some results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.
Návaznosti
| GA402/05/0853, projekt VaV |
|