D 2006

Odbytová problematika malých a středních podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název česky

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název anglicky

Sales problems of SMEs

Vydání

první. Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2006, od s. 58-67, 10 s. 2006

Nakladatel

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-239-8268-0

Klíčová slova anglicky

SMEs sales marketing barriers resources internal and external environment

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 12. 2006 20:31, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje některé výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.

Anglicky

The paper presents some results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie