JANÍKOVÁ, Věra. Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module. (New Challenges to Quality in Teaching and Learning! Competence - Standards - Modules.). 2006.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module.
Name in Czech Kvalita vysokoškolské výuky a školního vyučování před novými výzvami! Kompetence - standardy - moduly.
Authors JANÍKOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 2006.
Other information
Original language English
Type of outcome Organization of a conference
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00017753
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English Quality; teaching;learning;competences;modules;standards
Tags competences, learning, modules, Quality, standards, teaching
Tags International impact
Changed by Changed by: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Changed: 17/5/2007 12:51.
Abstract
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie.
Abstract (in Czech)
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie.
PrintDisplayed: 10/5/2024 18:07