NAJVAROVÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti. In Škola - Edukácia - Príprava učiteľa III. 2006. vyd. Banská Bystrica: PdF Banska Bystrica, 2006, s. 195-200, 5 s. ISBN 80-8083-234-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
Název česky Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
Název anglicky Usage of Reading Strategies as the factor of optimalizing the development of reading literacy
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant).
Vydání 2006. vyd. Banská Bystrica, Škola - Edukácia - Príprava učiteľa III, od s. 195-200, 5 s. 2006.
Nakladatel PdF Banska Bystrica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031738
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8083-234-X
Klíčová slova anglicky čtenářské strategie; gramotnost; funkční gramotnost; čtenářská gramotnost
Štítky funkční gramotnost, gramotnost, čtenářská gramotnost, čtenářské strategie
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 2. 6. 2009 15:22.
Anotace
V příspěvku seznamujeme čtenáře s teoretickými východisky chystaného projektu zkoumání čtenářských strategií žáků pátých tříd základní školy.
Anotace anglicky
This paper provides the reader with the theoretical background for the research project aimed at reading strategies of pupils in the fifth grade of the primary school.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 14:13