JANÍKOVÁ, Věra a Jana LIŠKOVÁ. Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 292-301. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka
Název česky Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka
Název anglicky Effectiveness of E-learning in German Training
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Jana LIŠKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka, od s. 292-301, 10 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016153
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky effectiveness;e-learning;German training
Štítky e-learning, effectiveness, german training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Urbánková, učo 12758. Změněno: 2. 4. 2007 13:07.
Anotace
E-learning – ein Bildungsprozess, in dem gezielt multimediale und kommunikative Technologien integriert sind – ist eine der neuen Bildungsformen, die das autonome Lernen fördern. Der Fremdsprachenunterricht hat in dieser Hinsicht große Möglichkeiten, vor allem im Bereich der Grammatikvermittlung und -einübung. Mittels einer Fragebogenuntersuchung wollte ich feststellen, ob der computergestützte Unterricht für die Studenten effektiv ist. Die Ergebnisse haben gezeigt, dass Online-Übungen, Aufgaben und Tests die Effektivität des Studiums erhöhen und zur Motivation der Studierenden beitragen.
Anotace anglicky
E-learning is one of the new educational methods which support the self-regulated learning. Its application is very suitable especially in the practising of German grammar. By means of questionnaire we found out that the computer supported instruction is efficient and conduce to motivation of students.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:19