TANDLICHOVÁ, Eva. Niektoré aspekty autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 40-55, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Niektoré aspekty autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov.
Název česky Některé aspekty autonomního učení ve výuce cizím jazykům.
Název anglicky Some Aspects of the Autonomy Learning in the Foreign Language Teaching.
Autoři TANDLICHOVÁ, Eva (703 Slovensko, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 40-55, 364 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016168
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education
Štítky autonomy, Education, psychology of learning, research, theorie
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 21:08.
Anotace
Príspevok predstavuje psychologické a pedagogické predpoklady uskutečňovania autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov, rolu učitela,žiaka a triedy a doporučenia pre výchovu budúcich učitelov cudzích jazykov pre autonómnu triedu.
Anotace česky
Příspevěk představuje psychologické a pedagogické předpoklady pro uskutečňování autonomního učení ve výuce cizím jazykům, roli učitele, žáka a třídy i doporučení pro přípravu budoucích učitelů cizích jazyků pro autonomní třídu.
Anotace anglicky
The present paper deals with autonomy and its role in language learning and teaching. The author concentrates on the definition of autonomy and its link with learning styles and learning strategies. The author higlights thr role of an FL teacher, learner and FL classroom in autonomous learner training. She concludes with some ideas about the training of autonomous foreign language teachers.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:35