MELICHÁRKOVÁ, Kateřina. Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 182-188, 8 s. ISBN 80-210-4164-1. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.
Název česky Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.
Název anglicky Social Strategies in the Foreign Language Teaching.
Autoři MELICHÁRKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 182-188, 8 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016176
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky learning strategies; social strategies; foreign language teaching
Štítky foreign language teaching, learning strategies, social strategies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 22:31.
Anotace
Příspěvek se zabývá sociálními strategiemi učení ve výuce cizího jazyka z pedagogického a lingvodidaktického hlediska.
Anotace anglicky
The paper presents the social learning strategies in the foreign language teaching in the point of view of the methodology of foreign language and education.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:28