TÝČOVÁ, Kateřina. Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 189-199. ISBN 80-210-4164-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.
Název česky Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.
Název anglicky Learning Styles and Strategies in tForeign Language Studying.
Autoři TÝČOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 189-199, 11 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016178
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky learning styles; learning strategies; foreign language studying
Štítky foreign language studying, learning strategies, learning styles
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 22:44.
Anotace
Příspěvek se zabývá učebními styly a strategiemi žáků při učení se cizímu jazyku vzhledem k principům samostatného učení v rámci komunikativně orientované cizojazyčné výuky.
Anotace anglicky
The article defines basic students learning styles and strategies and discusses the topic of autonomy in learning of foreign languages.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:48