2006
Intra-organizational communication and its impact on the company success
ŠVANDOVÁ, Eva a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
Intra-organizational communication and its impact on the company success
Název česky
Komunikace uvnizř organizace a její vliv na úspěšnost podniků
Název anglicky
Intra-organizational communication and its impact on the company success
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006, od s. 13-13, 1 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-4156-0
Klíčová slova anglicky
Managerial style environmental profile of a company
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2011 16:16, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
This article offers empirical analysis of formal and informal relations, which were created during the business gaming simulation (MANAHRA) in virtual companies. The text answers the question whether companies successful in this simulation game differ from the unsuccessful ones in terms of network structure. Even if the analysis is done in simulated environment, the implications can be relevant for real companies.
Anglicky
This article offers empirical analysis of formal and informal relations, which were created during the business gaming simulation (MANAHRA) in virtual companies. The text answers the question whether companies successful in this simulation game differ from the unsuccessful ones in terms of network structure. Even if the analysis is done in simulated environment, the implications can be relevant for real companies.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|