2006
Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
FOLTÝNOVÁ, DarinaZákladní údaje
Originální název
Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
Název česky
Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
Název anglicky
Influence of Metacognition Strategies Supporting of Modern Information Technologies on Development Skills of Pupils to Direct Self-Regulated Learning on Example Geography Curriculum
Autoři
FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 138-142, 5 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14310/06:00031783
Organizační jednotka
Přírodovědecká fakulta
ISBN
80-210-4163-3
Klíčová slova anglicky
didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2010 23:21, Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.
V originále
Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Příspěvek informuje o průběhu a výsledcích této práce a podněcuje k diskuzi, zda je tato výuka v praxi realizovatelná.
Anglicky
The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for the period of six months. This paper informs about course and results of this work and develops a discussion on a motion whether this education can be realized in practice.