D 2006

Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva

FOLTÝNOVÁ, Darina

Základní údaje

Originální název

Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva

Název česky

Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva

Název anglicky

Influence of Metacognition Strategies Supporting of Modern Information Technologies on Development Skills of Pupils to Direct Self-Regulated Learning on Example Geography Curriculum

Autoři

FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 138-142, 5 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14310/06:00031783

Organizační jednotka

Přírodovědecká fakulta

ISBN

80-210-4163-3

Klíčová slova anglicky

didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2010 23:21, Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.

Anotace

V originále

Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Příspěvek informuje o průběhu a výsledcích této práce a podněcuje k diskuzi, zda je tato výuka v praxi realizovatelná.

Anglicky

The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for the period of six months. This paper informs about course and results of this work and develops a discussion on a motion whether this education can be realized in practice.