Detailed Information on Publication Record
2006
Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU.
HAVELKOVÁ, Marie, Petr KACHLÍK, Vladislav MUŽÍK, Leona MUŽÍKOVÁ, Jitka REISSMANNOVÁ et. al.Basic information
Original name
Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU.
Name in Czech
Zkušenosti z prvního roku výuky předmětů studijního oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví ve studiu učitelství pro ZŠ na PdF MU
Name (in English)
Teaching Experiences from the first Year of Family Education and Health Education Subjects in Teachers Training for the 2nd Basic School at the Faculty of Education MU Brno.
Authors
Edition
1. vyd. Praha, 5 pp. EDUCO č. 1, 2006
Publisher
Praha, Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-86561-28-3
Keywords in English
Teaching Experiences - Family Education and Health Education Subjects - Teachers Training - the 2nd Basic School - Faculty of Education.
Tags
Reviewed
Změněno: 15/3/2012 08:01, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
V originále
. Po uplynutí prvního roku výuky nově akreditovaného oboru Rodinná výchova a výchova ke zdraví byly zjišťovány názory studentů na výuku nově koncipovaných biomedicínských předmětů. Použili jsme tyto zdroje: anonymní dotazníky v přednáškách a v praktických cvičeních současného 2. ročníku a anonymni anketu, která probíhá každoročně v rámci IS systému MU v Brně, kdy se studenti vyjadřují k obsahu předmětu i formám jeho výuky poté, kdy je ukončeno zkouškové období předmětu.
In English
. After the first year of teaching newly accredited subject Family Education and Health Education, students` opinions on teaching newly composed biomedical subjects were probed. We used the following sources: anonymous questionnaires during lectures and practical exercises in current 2nd class and anonymous survey running annually within IS MU Brno where students can comment on content of the subject and its teaching forms after the end of exam period.
Links
MSM0021622421, plan (intention) |
|