FOLTÝNOVÁ, Darina. Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu. In Aktuální problémy pedagogiky. 2005. vyd. Olomouc: VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 63-67, 330 s. ISBN 80-7220-246-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
Název česky Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
Název anglicky Development Of Metacognitive Strategies In Project Education Of Geography
Autoři FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant).
Vydání 2005. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky, od s. 63-67, 330 s. 2005.
Nakladatel VOTOBIA Olomouc
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031787
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-246-4
Klíčová slova anglicky modern technology ; project education ; metacognitive strategies ; self-regulated learning
Štítky metacognitive strategies, modern technology, project education, self-regulated learning
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:18.
Anotace
Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Žáci řešili lehké, ale i složitější úkoly, které vedly k získávání a fixování základních geografických znalostí, rozvíjení metakognitivních znalostí a napomáhaly žákům k autoregulovanému učení.
Anotace anglicky
The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for period of six months. Pupils solved easy, but also difficult assignments, with lead to gaining and fixing basic geographical knowladge, evolve metacognitive strategies and helping students self-regulated.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:21