-
BENEŠOVÁ, Pavla. Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 203-211. ISBN 80-210-4164-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/706090/cs
-
FOLTÝNOVÁ, Darina. Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 138-142. ISBN 80-210-4163-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707321/cs
-
JANÍKOVÁ (EDS.), Janíková. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 92 s. x1. ISBN 80-210-3919-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/612404/cs
-
JANÍK, Tomáš. Nkolik poznámek k autoregulovanému uení. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Brno: MU, 2005, s. 7-16. ISBN 80-210-3919-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/630266/cs
-
FOLTÝNOVÁ, Darina. Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu. In Aktuální problémy pedagogiky. 2005. vyd. Olomouc: VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 63-67, 330 s. ISBN 80-7220-246-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707485/cs
-
JANÍKOVÁ, Věra. Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům. In Autonimie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2005, s. 41-52. x1. ISBN 80-210-3919-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/613404/cs