D 2005

Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu

FOLTÝNOVÁ, Darina

Základní údaje

Originální název

Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu

Název česky

Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu

Název anglicky

Development Of Metacognitive Strategies In Project Education Of Geography

Vydání

2005. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky, od s. 63-67, 330 s. 2005

Nakladatel

VOTOBIA Olomouc

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00031787

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7220-246-4

Klíčová slova anglicky

modern technology ; project education ; metacognitive strategies ; self-regulated learning

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 28. 3. 2010 23:18, Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.

Anotace

V originále

Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Žáci řešili lehké, ale i složitější úkoly, které vedly k získávání a fixování základních geografických znalostí, rozvíjení metakognitivních znalostí a napomáhaly žákům k autoregulovanému učení.

Anglicky

The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for period of six months. Pupils solved easy, but also difficult assignments, with lead to gaining and fixing basic geographical knowladge, evolve metacognitive strategies and helping students self-regulated.