2005
Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
FOLTÝNOVÁ, DarinaZákladní údaje
Originální název
Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
Název česky
Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
Název anglicky
Development Of Metacognitive Strategies In Project Education Of Geography
Autoři
Vydání
2005. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky, od s. 63-67, 330 s. 2005
Nakladatel
VOTOBIA Olomouc
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00031787
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7220-246-4
Klíčová slova anglicky
modern technology ; project education ; metacognitive strategies ; self-regulated learning
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 28. 3. 2010 23:18, Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.
V originále
Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Žáci řešili lehké, ale i složitější úkoly, které vedly k získávání a fixování základních geografických znalostí, rozvíjení metakognitivních znalostí a napomáhaly žákům k autoregulovanému učení.
Anglicky
The project education with the support of modern informational technologies took place on primary school for period of six months. Pupils solved easy, but also difficult assignments, with lead to gaining and fixing basic geographical knowladge, evolve metacognitive strategies and helping students self-regulated.