HRBÁČEK, Jiří a Helena ZLÁMALOVÁ. Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education. In 7th International conference Virtual University. Bratislava: STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o., 2006, s. 188-192, 274 s. ISBN 80-227-2542-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education
Název česky Role pedagoga v alternativních formách výuky
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Helena ZLÁMALOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Bratislava, 7th International conference Virtual University, od s. 188-192, 274 s. 2006.
Nakladatel STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00018194
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-227-2542-0
Klíčová slova anglicky teacher;distance;learning;alternative;education
Štítky alternative, distance, Education, learning, teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 3. 11. 2007 16:00.
Anotace
Changing the role of teacher is characteristic and important part of adaptation of the school for educational activity, realised by other educational form, alternative present (face to face) form of teaching. For many pedagogues, including university teachers, this change represents the real problem and requires to changing of attitude towards the pedagogy process and to pass through special training.
Anotace česky
Změna role učitele je charakteristická a důležitá pro přizpůsobení výukových aktivit na jiné forem výuky, alternativní formy výuky tváří v tvář. Pro mnoho pedagogů, včetně univerzitních učitelů, tato změna představuje reálný problém a vyžaduje změnu postoje k pedagogickému procesu prostřednictvím specielních školení.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 22:50