D 2006

Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education

HRBÁČEK, Jiří a Helena ZLÁMALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education

Název česky

Role pedagoga v alternativních formách výuky

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Helena ZLÁMALOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Bratislava, 7th International conference Virtual University, od s. 188-192, 274 s. 2006

Nakladatel

STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o.

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00018194

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-227-2542-0

Klíčová slova anglicky

teacher;distance;learning;alternative;education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 11. 2007 16:00, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Changing the role of teacher is characteristic and important part of adaptation of the school for educational activity, realised by other educational form, alternative present (face to face) form of teaching. For many pedagogues, including university teachers, this change represents the real problem and requires to changing of attitude towards the pedagogy process and to pass through special training.

Česky

Změna role učitele je charakteristická a důležitá pro přizpůsobení výukových aktivit na jiné forem výuky, alternativní formy výuky tváří v tvář. Pro mnoho pedagogů, včetně univerzitních učitelů, tato změna představuje reálný problém a vyžaduje změnu postoje k pedagogickému procesu prostřednictvím specielních školení.