TOMÁŠKOVÁ, Eva. Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků. In Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 254-259. ISBN 80-210-4089-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků
Název česky Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků
Název anglicky Impact of Market Orientation On the Competitive Advantage of Companies
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva.
Vydání Brno, Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku, od s. 254-259, 6 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 80-210-4089-0
Klíčová slova anglicky market orientation; competitive advantage; business performance
Štítky business performance, competitive advantage, market orientation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 16:30.
Anotace
Tento příspěvek pojednává o tržní orientaci a jeho vlivu na konkurenceschopnost podniků, přičemž konkurenceschopnost podniků je zde analyzována na podnikovém výkonu. Příspěvek obsahuje hlavní závěry empirických studií, které se touto problematikou zabývaly a stručný popis pozitivních a negativních faktorů tržní orientace.
Anotace anglicky
This article deals with the market orientation and its impact on competitive advantage, whereas competitive advantage is analyzed on business performance. The article involves the main results of empirical studies dealing of this problematic and the reviews positive and negative factors of market orientation.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:40