TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu? Marketing & Komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2006, roc. 16, č. 3, s. 12-14, 2 s. ISSN 1211-5622.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?
Název česky Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?
Název anglicky Marketi orientation - the new way of marketing development?
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ.
Vydání Marketing & Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2006, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 16:53.
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 21:52