VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Základy cestovního ruchu (Introduction to Tourism). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 163 pp. Distanční studijní opora. ISBN 80-210-4205-2. 2006.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Základy cestovního ruchu
Name in Czech Základy cestovního ruchu
Name (in English) Introduction to Tourism
Authors VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER.
Edition 1. vyd. Brno, 163 pp. Distanční studijní opora, 2006.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Type of outcome Book on a specialized topic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-4205-2
Keywords in English tourism; geography of tourism; tourism management and marketing; tourism policy; tourism information systems
Tags geography of tourism, tourism, tourism information systems, tourism management and marketing, tourism policy
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Changed: 16/1/2007 11:01.
Abstract
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
Abstract (in Czech)
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
PrintDisplayed: 19/4/2024 22:50