Detailed Information on Publication Record
2006
Základy cestovního ruchu
VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUERBasic information
Original name
Základy cestovního ruchu
Name in Czech
Základy cestovního ruchu
Name (in English)
Introduction to Tourism
Authors
Edition
1. vyd. Brno, 163 pp. Distanční studijní opora, 2006
Publisher
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Type of outcome
Odborná kniha
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-210-4205-2
Keywords in English
tourism; geography of tourism; tourism management and marketing; tourism policy; tourism information systems
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 16/1/2007 11:01, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).
In Czech
Distanční studijní opora Základy cestovního ruchu odpovídají posledním poznatkům vědy o cestovním ruchu. Skripta jsou členěna do jedenácti kapitol, které jsou sestaveny tak, aby postupně uvedli posluchače do problematiky cestovního ruchu. Úvodní kapitoly jsou tedy zaměřeny na vývoj cestovního ruchu jako vědní disciplíny a jako samotného socio-ekonomického jevu s prostorovými charakteristikami, které jsou specifikovány v následujících kapitolách. Nechybí ani kapitoly, jež se zabývají mezinárodním a ekonomickým významem cestovního ruchu a kapitoly, které souvisí s rozvojem destinací (management, marketing či informační technologie).