PAVELKA, Jiří. Analýza prostředků manipulace u reklamního plakátu. Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR, 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza prostředků manipulace u reklamního plakátu
Název anglicky Analyses of Advertising Poster Manipulation
Autoři PAVELKA, Jiří.
Vydání 2006.
Nakladatel Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR
Další údaje
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky marketing communication; PR; advertising campaign; corporate identity; advertising; poster; manipulation; semiotic, narrative and dicourse analyses
Štítky Advertising, advertising campaign, corporate identity, manipulation, marketing communication, poster, pR
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc., učo 1273. Změněno: 16. 2. 2007 08:03.
Anotace
Referát. Mezinárodní konference (KO)MÉDIÁ, uspořádala Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR, 27. 4. 2006
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 16:49