MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany. In DANČÁK, Břetislav a Vít HLOUŠEK. Parlamentní volby 2006 a česká politika. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, IIPS, 2006, s. 203-212, 13 s. Ediční řada Sborníky. ISBN 80-210-4161-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Politický marketing a české politické strany
Název anglicky Political Marketing and the Czech Political Parties
Autoři MATUŠKOVÁ, Anna.
Vydání 1. vyd. Brno, Parlamentní volby 2006 a česká politika, od s. 203-212, 13 s. Ediční řada Sborníky, 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita, IIPS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-210-4161-7
Klíčová slova anglicky political marketing, elections, political parties, Czech Republic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Anna Shavit, Ph.D., učo 44416. Změněno: 1. 3. 2007 16:21.
Anotace
Text se soustředí na míru využívání metod politického marketingu v předvolební kampani.
Anotace anglicky
The aim the paper was to analyze the way how was political marketing used and applied in the electoral campaign.
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 19:38