MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Název česky Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky
Název anglicky Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic
Autoři MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, od s. 26-41, 16 s. Ediční řada ISPO FSS MU, 2006.
Nakladatel CDK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/06:00025600
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-7325-108-6
Klíčová slova anglicky elections; political marketing; Czech republic; case study
Štítky case study, Czech Republic, Elections, political marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Anna Shavit, Ph.D., učo 44416. Změněno: 2. 3. 2009 17:30.
Anotace
Text zkoumá volební strategie jednotlivých kandidujících formací ve volební kampani 2006.
Anotace anglicky
The text examines the electoral strategies of the polical parties in the Elections 2006.
Návaznosti
MSM0021622407, záměrNázev: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:35