HORKÁ, Hana. Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově (Conceptual polarity and complementarity in environmental education). In Environmentální výchova:nové cesty. první. Liberec: Technická univerzita, 2007, p. 10-15. ISBN 978-80-7372-164-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově
Name (in English) Conceptual polarity and complementarity in environmental education
Authors HORKÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Liberec, Environmentální výchova:nové cesty, p. 10-15, 6 pp. 2007.
Publisher Technická univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00020227
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7372-164-0
Keywords in English environmental education; conceptual polarity and complementarity; didactical dimension
Tags conceptual polarity and complementarity, didactical dimension, environmental education
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Changed: 30/4/2007 23:07.
Abstract
Autorka analyzuje koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově a upozorňuje na jejich didaktickou dimenzi.
Abstract (in English)
The author analyses conceptual polarity and complementarity in environmental education and dwells upon its didactical dimension.
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 20/6/2024 09:42