Odkud přichází autoevaluace školy a co o ní víme?
POL, Milan. Odkud přichází autoevaluace školy a co o ní víme? 2007. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Odkud přichází autoevaluace školy a co o ní víme? |
Název česky | Odkud přichází autoevaluace školy a co o ní víme? |
Název anglicky | Where comes school self-evaluation from and what do we know about it? |
Autoři | POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2007. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/07:00032101 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | self-evaluation; school; empirical data |
Štítky | self-evaluation |
Změnil | Změnil: prof. PhDr. Milan Pol, CSc., učo 75. Změněno: 3. 7. 2017 09:22. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá tématem autoevaluace škol a empirické poznatkové základny, kterou o těchto procesech máme k dispozici. Upozorňuje na řadu nových poznatků, které umožňují lépe pochopit úskalí autoevaluačních procesů na školách. |
Anotace anglicky |
---|
The text deals with empirical knowledge basis related to school self-evaluation processes in schools. It points at a number of new data that help understand more clearly challenges of implementation self-evaluation processes in schools. |
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 13:31