D 2007

Destinační management a spolupráce v destinaci

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Destinační management a spolupráce v destinaci

Název česky

Destinační management a spolupráce v destinaci

Název anglicky

Destination management and cooperation in destination

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant)

Vydání

Jihlava, Sborník z 1. a 2. mezinárodní konference "Aktuální problémy cestovního ruchu" od s. 1-6, 6 s. 2007

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00032182

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-87035-01-6

Klíčová slova anglicky

destination management; destination company; tourism organization; partnership in destination

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 15:22, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

Úvodem se příspěvek zabývá terminologií a objasněním pojmů destinační management a destinační společnost. Dále se příspěvek soustředí na spolupráci aktérů cestovního ruchu v destinaci jakožto jednoho z klíčových principů fungování destinace. Součástí příspěvku je také prezentace výsledků specifického výzkumu zaměřeného na organizaci cestovního ruchu v Jihomoravském kraji.

Anglicky

At the beginning, the contribution deals with terminology and the explanation of terms destination management and destination company. Then the paper focuses on the process of cooperation in tourism between all stakeholders as one of the key principles. Final part of the paper presents results of the research concerning tourism organization and cooperation in South Moravia.