OŠKRDALOVÁ, Gabriela. Elektronické obchodování B2C (B2C-commerce). In Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi". 1st ed. Zlín: UTB ve Zlíně, 2007, p. "nestránkováno", 8 pp. ISBN 978-80-7318-536-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Elektronické obchodování B2C
Name (in English) B2C-commerce
Authors OŠKRDALOVÁ, Gabriela (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Zlín, Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi" p. "nestránkováno", 8 pp. 2007.
Publisher UTB ve Zlíně
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/07:00050789
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-7318-536-7
Keywords in English e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet
Tags B2C-commerce, e-commerce, internet, on-line customers
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D., učo 50546. Changed: 13/4/2012 10:45.
Abstract
Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.
Abstract (in English)
The subject of this paper B2C-commerce is an analysis of basic characteristics of B2C-commerce. The paper deals with advantages and disadvantages of B2C-commerce for firms and end users as well with on-line customers and goods and services of B2C-commerce.
PrintDisplayed: 26/4/2024 17:58