KRAJÍČEK, Jan. DALŠÍ VÝVOJ KOMERČNÍHO BANKOVNICTVÍ. In Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi. 1. vyd. Zlín: UTM Zlín, 2007, s. 113-114, 244 s. ISBN 978-80-7318-536-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název DALŠÍ VÝVOJ KOMERČNÍHO BANKOVNICTVÍ
Název česky DALŠÍ VÝVOJ KOMERČNÍHO BANKOVNICTVÍ
Název anglicky ANOTHER EVOLUTION COMMERCIAL BANKING
Autoři KRAJÍČEK, Jan (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Zlín, Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi, od s. 113-114, 244 s. 2007.
Nakladatel UTM Zlín
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00032281
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7318-536-7
Klíčová slova anglicky Banking Bank Services Cash Management Cash Pooling Development.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Změněno: 9. 8. 2007 09:49.
Anotace
Další rozvoj bankovního sektoru v oblasti komerčního bankovnictví je spojen především s tlakem na poskytování nových bankovních služeb. Jako primární tlak zde působí nové technologie, které přináší obrovské možnosti zejména v mezinárodním bankovnictví. Jedna z rozhodujících možností jak využít technologicky pokrok je využití zejména možností které dává Cash Managament a zejména jedna z jeho rozhodujících složek Cash Pooling. Na straně klientů bank dochází k úsporám nákladů a na straně bank se jedná o významný marketingový nástroj.
Anotace anglicky
Development of bank sector is conducted firstly with press to provision new form of bank services. Primarily strong development information technologies and birth new biggest national and international company indicated new accent banking sector too banking services. One from eventual solution on the basis new information technologies is firstly Cash Management and his absolutely ruling part Cash Pooling. Here the thing is technological services. On the page of client save financial cost and on the page of bank are prominent marketing tools. This tools susceptible client then this bank is this who thinks too client and his financial cost and his saving. Hand in hand to susceptible client then bank thinks his future development and is it true bank.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 19:05