STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder. In Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen: Kompetenzen - Standards - Module. 1. vyd. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 2007, s. 281-288. ISBN 978-3-8340-0285-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder
Název česky Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
Název anglicky What expectations can parents have in a relationship to their children's form teachers
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Baltmannsweiler, Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen: Kompetenzen - Standards - Module, od s. 281-288, 8 s. 2007.
Nakladatel Schneider Verlag Hohengehren
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022522
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8340-0285-3
Klíčová slova anglicky form teacher; parents expectations; research anaylse
Štítky form teacher, parents expectations, research anaylse
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 29. 5. 2009 08:27.
Anotace
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Anotace česky
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, která témata s třídními učiteli nejčastěji řeší, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a co by se mělo změnit v přístupu třídních učitelů k rodičům žáků. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Anotace anglicky
Form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class and to their parents. How parents asses the partnership with form teacher, in which topics they often try to find solution with form teacher, which forms of partnership parents prefer and what could change in their cooperation. This paper sums up the end of the research analyse concerning these mentioned questions.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:41