Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder. In Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen: Kompetenzen - Standards - Module. 1. vyd. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 2007, s. 281-288. ISBN 978-3-8340-0285-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Welche Erwartungen haben die Eltern an die Klassenlehrer ihrer Kinder |
Název česky | Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí |
Název anglicky | What expectations can parents have in a relationship to their children's form teachers |
Autoři | STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika). |
Vydání | 1. vyd. Baltmannsweiler, Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen: Kompetenzen - Standards - Module, od s. 281-288, 8 s. 2007. |
Nakladatel | Schneider Verlag Hohengehren |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/07:00022522 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-3-8340-0285-3 |
Klíčová slova anglicky | form teacher; parents expectations; research anaylse |
Štítky | form teacher, parents expectations, research anaylse |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 29. 5. 2009 08:27. |
Anotace |
---|
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám. |
Anotace česky |
---|
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, která témata s třídními učiteli nejčastěji řeší, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a co by se mělo změnit v přístupu třídních učitelů k rodičům žáků. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám. |
Anotace anglicky |
---|
Form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class and to their parents. How parents asses the partnership with form teacher, in which topics they often try to find solution with form teacher, which forms of partnership parents prefer and what could change in their cooperation. This paper sums up the end of the research analyse concerning these mentioned questions. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:41