ČECH, Tomáš. Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy. In Řehulka, E. aj. Škola a zdraví pro 21. století 2 [CD-ROM]. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007. s. 50-57. ISBN 978-80-210-4374-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Název česky Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Název anglicky Vision of the role of social pedagogue in making school healthier
Autoři ČECH, Tomáš.
Vydání Brno, Řehulka, E. aj. Škola a zdraví pro 21. století 2 [CD-ROM], od s. 50-57, 8 s. 2007.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4374-9
UT WoS 000264733100051
Klíčová slova anglicky Social pedagogue; school; social and educational problems; school social climate; specialist support; educational consultant; school methodologist of prevention; school psychologist
Štítky educational consultant, school, school methodologist of prevention, School psychologist, school social climate, social and educational problems, social pedagogue, specialist support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 9. 4. 2011 19:25.
Anotace
Příspěvek reaguje na aktuální problémy z hlediska reformy školy v zdravou, demokratickou, humánní a liberální instituci. Přináší vizi uplatnění sociálního pedagoga na základních školách (vzhledem k jeho odborným znalostem a schopnostem, osobnostním předpokladům a získaným kompetencím), který se jeví jako efektivní a žádoucí článek v procesu přeměny školy a jejího společenského postavení.
Anotace anglicky
The article responds to the topical problems from the viewpoint of school reform into health, democratic, humane and liberal institution. It brings a vision of the role of social pedagogue in primary schools (regarding their professional knowledge and abilities, personal preconditions and acquired competences) what seems to be an effective and suitable link in process of change in school and its social position.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 21. 1. 2022 10:03