BEDŘICH, Ladislav and Petr BEDŘICH. Marketing ve sportu. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2007. ISSN 1802-128X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing ve sportu
Authors BEDŘICH, Ladislav and Petr BEDŘICH.
Edition Elportál, Brno, Masarykova univerzita, 2007, 1802-128X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study Sport and leisure time activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Sports Studies
Keywords (in Czech) sport; marketing; sponzorství; licence; reklama
Tags Elportál_Archiv
Changed by Changed by: Mgr. Kateřina Drábková, učo 74369. Changed: 4/9/2015 12:08.
Abstract
Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).
PrintDisplayed: 25/5/2024 06:25