2007
What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics?
HŮLKOVÁ, IrenaZákladní údaje
Originální název
What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics?
Název česky
Co se skrývá za používáním spojovacích adverbií v akademických textech: koheze, koherence, nebo pragmatika?
Autoři
HŮLKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Göttingen, Complexity and Coherence: Approaches to Linguistic Research and Language Teaching, od s. 147-160, 14 s. 2007
Nakladatel
Cuvillier Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00025624
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-86727-215-5
Klíčová slova anglicky
cohesion; coherence; pragmatics; academic prose style; connective adjuncts
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 7. 2008 10:59, Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
V originále
The purpose of this paper is twofold: it deals with the concepts of cohesion, coherence and pragmatics in general terms, and it also investigates the role of connective adjuncts in academic prose style in connection with the three phenomena above.
Česky
Článek se zabývá kohezí, koherencí a pragmatikou a tím, jak tyto jevy souvisejí s používáním spojovacích adverbií v akademickém stylu v anglickém jazyce.
Návaznosti
ME 659, projekt VaV |
|