PAVLOVIČ, Jan. Creating Reusable Object within Community Learning. In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2007, s. 63-66, 257 s. ISBN 978-80-7368-388-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creating Reusable Object within Community Learning
Název česky Komunitní tvorba výukových objektů
Autoři PAVLOVIČ, Jan (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Information and Communication Technology in Education, od s. 63-66, 257 s. 2007.
Nakladatel University of Ostrava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00019470
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-7368-388-7
Klíčová slova anglicky Mediawiki; Community; RLO; SCORM; Wiki
Štítky Community, Mediawiki, RLO, SCORM, Wiki
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Jan Pavlovič, Ph.D., učo 4035. Změněno: 12. 1. 2008 16:37.
Anotace
This paper is focused on modern ICT technologies and tools supporting community learning. There is a case study of Faculty of Informatics, Masaryk University as a part of this paper. This study contains results of analyses of applying wiki technology in community learning. Moreover the modification of Mediawiki as an authoring system was done. We obtained a system for effective creating of community content, elearning materials and reusable learning objects.
Anotace česky
Článek se zabíva modernímy ICT technologiemi a nástroji pro podporu komunitního vzdělávaní. Ve článku je uvedena případová studie na Fakultně informatiky Masarykovy univerzity, kde jsou presentovány výsledky použití wiki technologie pro komunitní vzdělávání.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 08:10