FRANTÁL, Bohumil. Place in Mind: Measuring an Image and Managing a Brand (Case Study of Small Moravian Towns). In KALLABOVÁ, Eva a Bohumil FRANTÁL. Regions, Localitites and Landscapes in New Europe. Brno: Institute of Geonics AS CR, v.v.i., 2007, s. 17-20. ISBN 978-80-86407-24-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Place in Mind: Measuring an Image and Managing a Brand (Case Study of Small Moravian Towns).
Autoři FRANTÁL, Bohumil.
Vydání Brno, Regions, Localitites and Landscapes in New Europe. od s. 17-20, 2007.
Nakladatel Institute of Geonics AS CR, v.v.i.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-86407-24-1
Klíčová slova anglicky place identity; image; place branding
Štítky image, place branding, place identity
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: RNDr. Bohumil Frantál, Ph.D., učo 8688. Změněno: 5. 9. 2008 11:40.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 17:53