JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích. In Hodnocení učebnic. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 55-70. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 7. ISBN 978-80-7315-148-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
Název česky Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
Název anglicky Autonomous Learning and Electronic Media in Modern FL Textbooks
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Hodnocení učebnic, od s. 55-70, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 7. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022594
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-148-5
Klíčová slova anglicky textbook; foreign language teaching; electronic media; learners autonomy
Štítky electronic media, foreign language teaching, learners autonomy, textbook
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:22.
Anotace
Příspěvek se zamýšlí nad rolí učebnice v moderní výuce cizím jazykům a představuje katalog kritérií pro její analýzu zaměřenou na zjišťování aspektů, které v ní rozvíjí samostatné učení žáka. Pozornost je zároveň věnována roli elektronických médií v koncepcích moderních cizojazyčných učebnic jako jednoho z aspektů posilujích autonomii žáka jsou zde prentovány výsledky srovnávací analýzy několika vybraných učebnic němčiny s ohledem na elektronické podpory.
Anotace anglicky
The text considers the role of the textbook in modern FLT and presents a catalogue of criteria to analyze them with respect to discovering aspects that foster autonomous learning of pupils. Next, attention is paid to the role of electronic media in modern FLT textbooks concepts as one of the aspects that develop the learners autonomy. Finally, the results of a comparative analysis of several textbooks of German are introduced, with respect to electronic learning support.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 13:54