STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí. In Fórum o premenách školy v 21. storočí. 2007. vyd. Bratislava: Katedra predškolnej a elementárnej pedagogiky Pdf UK v Bratislavě. s. 107-114. ISBN 978-80-969146-7-8. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
Název česky Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
Název anglicky What are the parents expecatations to their childrens form teachers
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání 2007. vyd. Bratislava, Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 107-114, 8 s. 2007.
Nakladatel Katedra predškolnej a elementárnej pedagogiky Pdf UK v Bratislavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022704
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky form teacher; a teacher-parents cooperation; valued modes of cooperation; a form teachers atributes
Štítky a form teachers atributes, a teacher-parents cooperation, form teacher, valued modes of cooperation
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 18. 6. 2009 14:07.
Anotace
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Anotace anglicky
Form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class and to their parents. How parents asses the partnership with form teacher, which forms of partnership parents prefer and what are the results for the prospective teachers pregradual study. This paper sums up the partial conclusions of the research analyses concerning the questions as mentioned.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 13:53