KORCOVÁ, Kateřina. Do teachers use the constructivist approach? In Education-Line database. Leeds: University of Leeds, 2007, s. 1-12.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Do teachers use the constructivist approach?
Název česky Učí učitelé konstruktivisticky?
Autoři KORCOVÁ, Kateřina.
Vydání Leeds, Education-Line database, od s. 1-12, 12 s. 2007.
Nakladatel University of Leeds
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling
Štítky constructivism, observation of schooling
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D., učo 162669. Změněno: 14. 4. 2010 21:06.
Anotace
This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teacher's concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.
Anotace česky
Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 07:23